خدای من

خدای من خدای عاشقانه هاست

  ابر و باران و درخت ،کویر و آسمان بهانه اند

                                                 خدای من خدای این بهانه هاست

 

 این خدای من است

         نه او که تو میگویی، او اهریمن است

 خدای من میان واژه های گم شده،بهشت را معنی میکند

                                            نه آن که تو میگویی، آن جهنم است

 

 نزدیک تر است به من

                     خیال من تا رگ گردنم

                                          خدای من خیال واژه ها

 

 خدای من خدای آزادگی     

                      خیال دل زندان روحم است

                                        نه آن که تو میگویی،آن زندان تن است

 من در این زندان آزادترین آزاده ام

                          

                                     من که تنها با خدای خویش دراین زندان وا مانده ام

                              

                   

 

نظرات 11 + ارسال نظر
بماند یکشنبه 16 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 06:07 ب.ظ

ممنونم . مطلب زیبایی بود .ممنون از قلم شما .

یه نفر دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:12 ق.ظ

خیلی قشنگه......باورت نمیشه چقدر قشنگه.......

یه نفر دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 02:13 ق.ظ

بی نظیره.....بی نظیر...

مقاتلی دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:04 ق.ظ

سلام
اول تعریف
خیلی خوب شد درشتش کردین
حالا یه انتقاد
چرا فقط شعر ؟؟می تونین خیلی مطالب مثل زندگی نامه ادیبا و غیره داشته باشین

سلام مرسی ....پله پله تا ملاقات خدا

میلاد شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 03:08 ق.ظ http://www.jahrom-comp.blogsky.com

زیباست!

کیارش شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:57 ب.ظ

هر جه هست از قامت ناساز بی اندام ماست
ور نه تشریف تو بر بالای کس کوتاه نیست

خدادادی شنبه 22 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 08:05 ب.ظ

باید اعتراف کنم که قالب وبلاگ کاملا مناسب حال و هوای نوشته هاست...
عالیه.

M یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:17 ق.ظ

خیلی عالی......ادبیات ذهن عالی متعالی......

حالا یکشنبه 23 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 07:12 ب.ظ

ایول

یه نفر شنبه 29 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:42 ق.ظ

بابا تو دیگه کی هستی؟؟؟عالی نوشتی....عالی

سحر دوشنبه 25 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ب.ظ

سلام مطالب خوبه ولی قالب وبلاگ در شان شعر نیست یه تصویر زیبا میتونه نوشته شما را زیباتر کنه هیچ کس یکنواختی را دوست نداره با تشکر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد