من دلم می خواست ...

من دلم می خواست
     آزادی را درون واﮊه ها پیدا کنم ,
        سایه ها در میان این حرفها پنهان کنم .
  من نمی دانستم به این تکواﮊه ها
         آنقدر دل بسته ام ,
                  من که از تک واﮊه های خشک این مردم به غایت خسته ام .
       آنچنان پای بند  واﮊه ها ,
                که هم زندان است , هم آزادگی است ...
      من به این زندان کوچک دل بسته ام .
                من که روزی واﮊه را بی رنگ می انگاشتم  ,

                      امروز 
                            خود درون رنگ این دنیا ساکن شدم .
     من چه بیهوده می پنداشتم .
            آنقدر دست زمانه سرکشی کرد ,
                  تا بفهمم معنی این واﮊه چیست ...
                               معنی بودن , نبودن , هست و نیست
                آنقدر دل خسته شد از این دیار
                       تا بفهمم واﮊه هم بی رنگ نیست…
              افسوس...
                کاین تک واﮊه ها..
                             دیگر برای هیچ کس آهنگ نیست ..
                        آری
                        این همان بود...
                                    معنی بودن , نبودن , هست و نیست …

نظرات 6 + ارسال نظر
نسیم دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:41 ب.ظ

[ بدون نام ] دوشنبه 10 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 10:54 ب.ظ

دوست عزیز :
به دنبال وحدت و رسیدن به قدرت کلمه ، بر آن شدیم تا وبلاگی بسازیم که اهالی ادب دوست
در آن سهیم باشند . و در پی این قدم ، از تمامی اهالی ادب دوست دعوت می شود در این وبلاگ عضو شوند . عضو شدن هم به این طریق می باشد که شما در صورت تمایل به عضویت در این وبلاگ ، ایمیل خود را در وبلاگ زیر و در بخش نظرات وبلاگ می نویسید و ما هم دعوتنامه ی اصلی را برای شما می فرستیم و شما می توانید ، نوشتن در وبلاگ را شروع کنید .

قوانین
________

1 . در آخر هر مطلب باید امضا شود ، یعنی اگر برای خود ، نام خود و یا اگر برای دیگران می می باشد نام همان نویسنده را بنویسید .
2 . قانون کپی رایت باید رعایت شود .
3 . نوشتن مطالب غیر اخلاقی منع می باشد .
4 . در صورت عدم رعایت موارد ذکر شده نویسنده حذف می شود .
www.mohakeme.blogsky.com

Thanks , Joseph k

میلاد سه‌شنبه 11 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 01:44 ب.ظ

سلام..
تبریک میگم
هم شروع به کار وبلاگ و هم این متن رو!

خدادادی جمعه 14 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 12:25 ب.ظ

خیلی زیبا بود

s جمعه 28 تیر‌ماه سال 1387 ساعت 04:09 ب.ظ

lمنم به نوبه خودم ازبرو بچه های مهندسی نرم افزار که همتی کردند و وبلاگ مجتمع رو سرو رو دادند تشکر می کنم

ناشناس یکشنبه 28 مهر‌ماه سال 1387 ساعت 08:03 ب.ظ

متن زیبایی بود ولی نا امید کننده امیدوارم روزی همه متوجه بشن که چه چیزایی را دارن ارزان از دست میدن با ارزوی موفقیت برای همه و شما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد