کوچه های خاطرات

توی کوچه های سرد خاطره *** بازم عطر تنتو حس میکنم
از همیشه واسه تو دل میکنم *** واسه بغضم تو رو مونس میکنم
با تو میرم به شبای آرزو *** اونجا که حسرت من مونده بجا
حسرت فریادی از ته گلو *** تا که بشکنه سکوت همصدا
باز تو رویام با تو میرم تا نیاز *** احتیاج بودن دستای تو
تو نوازش همین چشمای خیس *** وقت جاری شدن اشکای تو
حس خوب تو می پیچه تو هوام *** باز بهاری میشه هر بهانه ام
نمیمونه ردی از فاصله ها *** با نگاهت رو تن ترانه ام
باز به اوج خاطراتم می رسم *** توی اون بیراهه پر التهاب
وقتی که گفتم به تو میون راه *** به تن دشت سکوت من بتاب

نظرات 5 + ارسال نظر
admin یکشنبه 17 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 11:42 ب.ظ http://iranikan.com

با درود و سلام خدمت شما دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.من admin هستم و فرومی آموزشی،علمی ، تخصصی و عمومی با نام ایرانیکان(معدن و گنج ایرانی) را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردم. فروم دارای تالارها و انجمن های متنوع و تخصصی در زمینه های مختلف است. خوشحال می شوم از تخصص و مهارت شما به عنوان مدیری لایق و کاردان بهره مند شوم امیدوارم یاری رسان و همکار ما در این مسیر جدید باشید .

درصورت علاقه بازدیدی بفرمایید.

منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
www.iranikan.com

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:18 ق.ظ

خوش به حالت که احساس داری..... خیلی عجیبه دنیا داره از نامردی می میره و شما باز هم احساس داری..........عجیبه.......نمی خواد جواب بدی.

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ق.ظ

اشتباه

[ بدون نام ] چهارشنبه 20 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 09:19 ق.ظ

اشتباهه

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 01:22 ب.ظ

ghalebeton kheili mahshare,MAHSHAR.mishe beporsam tarahesh kie?

از قالبهای سیستم بلاگفا هست که برای سیستم بلاگ اسکای دوباره ترجمه شده. موفق باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد