نا شناخته ی من

         با توام تویی که هنوز نمی شناسمت تویی که با منی در منی

         تویی که هر دم بر نبض من تلنگر می زنی

         تویی که لحظه هایم همه ...

         خواستم بگویم لحظه هایم همه انتظارت می کشند

          دیدم نه توهمان لحظه های منی



          می دانی چرا این قدر دوستت دارم؟

          چون هنوز برایم نا شناخته ای... همیشه برایم تازه ای

          چون هر دم مثل شبنم در من می نشینی و ...

          خواستم بگویم مثل شبنم در من می نشینی و به روحم طراوت می بخشی

          دیدم نه تو همان روح منی



       نمیدانم ... نمیدانم از سر نادانی است یا خودخواهی یا ...

       ولی گاهی فکر میکنم تو... تو... تو خود منی.



             
 
نظرات 2 + ارسال نظر
oko.ir سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1387 ساعت 04:50 ب.ظ http://www.oko.ir

جای قلم توانای شما در oko.ir خالی ست ...

دانشجو جمعه 1 شهریور‌ماه سال 1387 ساعت 03:51 ب.ظ

قلم شما ستودنیست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد